Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Κόπανος μπέρδεψε την ...φανέλα με το... σώβρακο.



Ριζικές αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο, μεταβάλλοντας τα κριτήρια βάσει των οποίων καλούνταν οι ιδιοκτήτες να πληρώσουν.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής το επίμαχο σχέδιο είναι σχεδόν έτοιμο και αναμένεται να παρουσιαστεί στα μέσα Οκτωβρίου στους εκπροσώπους των θεσμών.
Σημειώνεται ότι τα έσοδα που εισέπραξε το Δημόσιο το 2014 από τα τέλη κυκλοφορίας ανέρχονται σε σχεδόν 1,1 δισ. ευρώ, ενώ με τον νέο τρόπο υπολογισμού στο οικονομικό επιτελείο εκτιμούν ότι θα μπορέσουν να τα αυξήσουν με επιβάρυνση, όπως τονίζουν των νοικοκυριών που έχουν τη μεγαλύτερη φοροδοτική ικανότητα.
Τα κριτήρια τα οποία επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο είναι τα εξής:
– η εισαγωγή κριτηρίου συνολικού αριθμού ΙΧ ανά νοικοκυριό. Τα νοικοκυριά με δυο ενήλικες που έχουν τρίτο ή και τέταρτο ΙΧ θα επιβαρυνθούν σε σχέση με όσα καταβάλλουν σήμερα. Αντίστοιχα το νοικοκυριό με έναν φορολογούμενο και περισσότερα από ένα ΙΧ επίσης θα επιβαρυνθούν.
– η εισαγωγή κριτηρίου αθροίσματος κυβικών των ΙΧ κάθε νοικοκυριού. «Όποιος έχει ένα οικογενειακό ΙΧ και ένα «χιλιάρι» για δεύτερο δεν θα επιβαρυνθεί», λένε αρμόδια στελέχη του ΥΠΟΙΚ που επεξεργάζονται τις σχετικές προτάσεις. «Γιατί όμως να μην πληρώσει περισσότερα το εύπορο νοικοκυριό που διαθέτει δύο ή τρία οχήματα μεγάλου κυβισμού.
– η εισαγωγή κριτηρίου εμπορικής αξίας κυρίως για τα οχήματα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο του 2010 και μετά και σήμερα τα ύψος των τελών υπολογίζεται αποκλειστικά με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους. Τονίζουν στο υπουργείο Οικονομικών ότι αυτός ο υπολογισμός ευνοεί σημαντικά φορολογούμενους που αγοράζουν ακριβά ΙΧ σε σχέση με φορολογούμενους που έχουν ΙΧ με τα ίδια περίπου χαρακτηριστικά αλλά είναι μοντέλα πριν το 2010.

Τέλος ρε διεστραμμένοι είναι το ανταποδοτικό έσοδο που εισπράττει το κράτος για να το ανταποδώσει. Όπως λέει και η λέξη. Δηλ. δημοτικό τέλος για να σου... μαζέψει τα σκουπίδια. Τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων για να σου παρέχει δρόμους. Το τέλος κατάληψης πεζοδρομίου, διότι σου αφήνει να καταλαμβάνεις το πεζοδρόμιο, αλλά πληρώνει το ανάλογο αντίτιμο.
Ο φόρος όμως είναι άλλο πράγμα. Για ό,τι σου παρέχει το κράτος. Π.χ. να πας στο σχολείο ή στο νοσοκομείο τσάμπα, να σου φυλάει τα σύνορα ο στρατός ή το σπίτι σου η αστυνομία, να φωνάζεις την πυροσβεστική να σου σβήσει τη φωτιά κ.λ.π.
Τα...αρρωστημένα μυαλά όμως δεν μπορούν να διακρίνουν τη διαφορά. Έτσι λοιπόν, ο Αλεξιάδης με τις ευλογίες του Αλέξη είπε: "Όποιος έχει δύο αυτοκίνητα έχει μεγαλύτερη φοροδοτική ικανότητα" και άρα του αυξάνει τα τέλη τα οποία δεν έχουν σχέση με τον φόρο!!!! Δηλ. ο Αλεξιάδης με τον Αλέξη μπέρδεψαν τους φόρους με τα τέλη, είτε αγνοώντας τις διαφορετικές έννοιες είτε επειδή τους βόλευε για να χαρατσώσουν περισσότερο τον κόσμο και να μπορούν να πληρώνονται οι εφοριακοί (συνάδελφοι του Αλεξιάδη), να εισπράττουν απροβλημάτιστα το έξτρα χιλιάρικο από το ΔΙΒΕΕΤ (Δικαίωμα Βεβαίωσης και Είσπραξης Εσόδων υπέρ Τρίτων).

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα στα ΔΙΒΕΤ είσαι;
Αυτά έχουν καταργηθεί μετά το ενιαίο μισθολόγιο από τον Δεκέμβριο του 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...