Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Τελικά ρε Πάνο, τον πλήρωσες τον.... Μέντορα σου;



Ένα ξεχασμένο εξώδικο του καθοδηγητή της χούντας  Γεωργαλά στον μη χουντικό τρομάρα, του και νυν συνεργάτη – συνεταίρο-σύν-τροφο των δήθεν νεοαριστερών Καμμένο αποδεικνύει όχι απλά μία σχέση μεταξύ των δύο αυτών ανδρών, αλλά συνεργασία. Ο Γεωργαλάς διαμαρτύρεται πως του είχε γράψει το βιβλίο για την τρομοκρατία δίχως να εξοφληθεί.
Αναφέρει χαρακτηριστικά στο επίμαχο εξώδικο που έχει ημερομηνία 10 Απριλίου 2012 και το οποίο ξεσήκωσε πλήθος αντιδράσεων:
«Καθώς γνωρίζετε στο παρελθόν διετέλεσα σύμβουλός σας σε επικοινωνιακά θέματα, κατά την διάρκεια των προεκλογικών σας αγώνων. Επιπλέον μου αναθέσατε και συνέγραψα βιβλίο σχετικό με την τρομοκρατία, που εκδόθηκε στο όνομά σας και συνέβαλε αποτελεσματικά στην προσωπική σας προβολή. Δυστυχώς για την εργασία μου αυτή δεν τηρήσατε την οικονομική συμφωνία μας. Επίσης παραλάβατε ο ίδιος χειρόγραφη μελέτη μου για την σημερινή κρίση, την οποία έγραψα κατόπιν παραγγελίας σας έναντι αμοιβής μου 10.000 ευρώ. Μου στείλατε με συνεργάτη σας 2.500 ευρώ και μάταια περίμενα τα υπόλοιπα. Κατόπιν της παραπάνω απαράδεκτης συμπεριφορά σας προς εμένα που τόσα σας πρόσφερα σας καλώ να ανταποκριθείτε στις οικονομικές σας υποχρεώσεις απέναντί μου και να μου καταβάλετε 14.000 ευρώ».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...