Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Μήπως είναι καλυτέρα να ασχοληθείς λίγο και… με το πλύσιμο των πιάτων;



Άσε μας... κυράτσα.  Εάν δεν ήσουν η συν…τροφός του Τσίπρα, θα μερεμέτιζες κανά κομπιούτερ  θα άλλαζες καμιά πρίζα , και θα κυκλοφορούσες με …Ζάσταβα στο… Πέραμα, και όχι με αυτοκινητάρες στα βόρεια προάστια.  

Ιδιαίτερα ενοχλημένη είναι η σύν-τροφος του Αλέξη Περιστέρα με τα περί φωτογραφικής διάταξης ου κατήγγειλε ο βουλευτής του Ποταμιού Γιώργος Μαυρωτάς.
Σύμφωνα με την Real News, η χθεσινή Περιστέρα και νύν Μπέττυ διευκρινίζει ότι είχε άγνοια της συγκεκριμένης διάταξης αλλά και ότι έχει διαφορετικούς επαγγελματικούς στόχους για το μέλλον. «Παρακολουθώ με θλίψη και ενόχληση τόσο την καταγγελία όσο και τα σχόλια που αυτή προκαλεί. Όμως, το θέμα δεν με αφορά προσωπικά».
«Η μέχρι τώρα διαδρομή μου δεν επιτρέπει σε κανέναν να μιλά για αδιαφάνεια (…) Ό,τι έχω καταφέρει ως ερευνήτρια δεν έχει κανένα θολό σημείο, είναι φανερό και μπορεί να κριθεί. Δηλώνει πως «σήμερα, επιλέγω συνειδητά να εργάζομαι στα πανεπιστημιακά εργαστήρια. Επιλέγω συνειδητά να διδάσκω σε ένα περιφερειακό πανεπιστήμιο, με πενιχρή αμοιβή. Είναι τιμή μου να καταθέτω τις δυνάμεις μου στο ελληνικό δημόσιο σχολείο και πανεπιστήμιο. Και αυτό σκοπεύω να συνεχίσω να κάνω».
Εξάλλου, όταν ερωτάται για το σχόλιο πως ως σύζυγος του πρωθυπουργού θα μπορούσε να αποσπαστεί σε κάποιο πολιτικό γραφείο ή να μην εργάζεται καν, απαντά: «μακριά από μένα τέτοιες λογικές».
Τέλος, σχετικά με την πολιτική εκμετάλλευση -όπως αναφέρει- του θέματος από πολιτικούς και ΜΜΕ με δηκτικό τρόπο τονίζει: «Αν κάποιος θέλει να βάλλει εναντίον του συζύγου μου, ας το κάνει απευθείας. Δεν δέχομαι να γίνομαι βορά πολιτικής χυδαιότητας. και συμπληρώνει «δεν έχω δώσει κανένα δικαίωμα στον δημόσιο και επαγγελματικό μου βίο».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...